آموزش معلم
توسعه مصونیت معلم مولد با ارائه آموزش معلمان اختصاصی: یک تلاش سازنده؟

لیلا دوبختی؛ سودا مسعودی

دوره 11، شماره 2 ، دی 1401، ، صفحه 187-217

https://doi.org/10.22054/ilt.2022.68537.710

چکیده
  مطالعه حاضر بر آن است تا کاربرد آموزش معلم سفارشی و آموزش معلم مبتنی بر تفاوت‌های زبان‌آموزان را برای بهبود مصونیت موثر مدرسان زبان انگلیسی معین کند. برای این منظور، 62 مدرس زبان انگلیسی از 12 موسسه زبان ارومیه، ایران، انتخاب شدند. شرکت‌کنندگان به طور تصادفی در دو گروه مطالعه و مقایسه قرار گرفتند و از آن‌ها خواسته شد تا پرسشنامه مربوط ...  بیشتر